راهبرد مشارکت‌های عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد

ایجاد شده در ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۵:۲۲ بعد از ظهر

دانشگاه علوم پزشکی گناباد در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می‌کند تا خدمات خود را به بهترین شکل و کیفیت به مراجعان و مخاطبان خود ارائه نماید و به عنوان یکی از سازمان‌های برتر در خدمت‌رسانی به مردم شناخته شود.
بی شک حصول به این مهم، نیازمند ارائه خدمات کارآمد، علمی، کارشناسی شده، صادقانه و نیز مشارکت و شناخت نظرات و دیدگاه های مردم بویژه در تشخیص میزان رضایتمندی آنان از دریافت خدمات است. سازمانی در ارائه خدمت موفق‌تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسب در جهت ارائه خدمت بهتر و درنتیجه جلب رضایت بیشتر آنان را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.
به همین منظور دانشگاه علوم پزشکی گناباد نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه نخبگان، متخصصین و صاحب‌نظران را از طریق ارتباط مستقیم با بالاترین مقام اجرایی دانشگاه گردآوری می‌نماید و با تجزیه و تحلیل مطالب رسیده، در صورت موثر بودن نتایج در روند بهتر ارائه خدمات، آنها را در سیاست‌ها و برنامه‌های خود اعمال می‌نماید .